Informace o domově
Telefon: 565582144
E-mail: info@ddsenozaty.cz
Adresa: Dětský domov Senožaty, Senožaty 199, 394 56 Senožaty
IČO: 70844330
č.účtu: 27-2641110217/0100
Informace dle zákona č.106/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
1. Název
Dětský domov, Senožaty 199
- 2. Důvod a způsob založení
- Ke zřízení subjektu došlo podle zákona č.564/1990 Sb., o státní
správě a samosprávě ve školství, podle zákona č. 129/2000 Sb., o
krajích, zákona č. 250/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů, o
rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona č. 157/2000
Sb., ve znění pozdějších předpisů, o přechodu některých věcí, práv
a závazků z majetku České republiky do majetku krajů. - Schválením usnesení Zastupitelstva kraje Vysočina č. 058/06/01 ZK
ze dne 20.11.2001 a ve znění pozdějších dodatků, byla vydána
zřizovací listina Dětského domova, Senožaty 199. - Hlavním účelem zřízení organizace je zabezpečení potřeb, zejména
výchovy a vzdělávání, občanů kraje v souladu s platnými předpisy.
Předmětem činnosti organizace je zajištění sociálního zázemí
včetně stravování, ubytování a pořádání vzdělávacích akcí. - Činnost dětského domova je vymezena zákonem č. 109/2002 Sb.,
o výkonu ústavní výchovy nebo ochranné výchovy ve školských
zařízeních a o preventivně výchovné péči ve školských zařízeních a
o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a další
související zákony. Dále zákonem č. 561/2004 Sb., ve znění
pozdějších předpisů o předškolním, základním, středním, vyšším
odborném a jiném vzdělávání.
- 3. Organizační struktura
- 4. Kontaktní spojení
Kontaktní poštovní adresa (oficiální)
Dětský domov, Senožaty 199
Senožaty 199
394 56 Senožaty
Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Dětský domov
Senožaty 199
394 56 Senožaty
Úřední hodiny
v pracovní dny – denně 7:30 – 16:00 hod. ostatní dny dle telefonické domluvy
Telefonní čísla
Datová schránka
IDDS:qzisxmr
Adresa internetové schránky
Elektronická adresa
Další elektronické adresy
- Mgr. Buchalová Horská, ředitelka: reditelstvi@ddsenozaty.cz
- Dana Burdová, DiS., sociální pracovnice, zástupce ředitelky: socialni@ddsenozaty.cz
- Bc. Michaela Ješátková, vedoucí vychovatelka: jesatkova@ddsenozaty.cz
- Iveta Hnátová, ekonomka, rozpočtářka: hnatova@ddsenozaty.cz
- Petra Cibulová, DiS., administrativní pracovnice: cibulova@ddsenozaty.cz
5. Případné platby lze poukázat
Bankovní spojení: Komerční banka a.s., pobočka Humpolec,
číslo účtu: 27- 2641110217/0100
6. IČ: 708 44 330
7. DIČ: Nejsme plátci DPH
8. Dokumenty
8.1. Seznam hlavních dokumentů
- Zřizovací listina
- Dodatek zřizovací listiny č. 1
- Dodatek zřizovací listiny č. 2
- Dodatek zřizovací listiny č. 3
- Dodatek zřizovací listiny č. 4
- Dodatek zřizovací listiny č. 5
- Dodatek zřizovací listiny č. 6
- Dodatek zřizovací listiny č. 7
- Vnitřní řád DD
- Organizační řád
- Organizační struktura
- ŠVP
- Minimální preventivní program
8.2 Rozpočet
Rozpočet za uplynulý rok je veden ve zprávě o činnosti a plnění úkolů, část ekonomická na www.ddsenozaty.cz odkaz dokumenty, nebo lze využít finanční plán http://analityka.kr-vysocina.cz/reportServer
9. Žádosti o informace
Informace lze žádat elektronickou poštou, ústně nebo písemně na oficiální adrese dětského domova.
- 10. Příjem žádostí a dalších podání
Žádost o poskytnutí informací a další podání doručené poštou přijímá administrativní pracovnice domova. Po jejich zaevidování je neprodleně předá statutárnímu zástupci. Žádosti doručené osobně přijímá ředitelka domova na adrese Dětský domov, Senožaty 199, 394 56 Senožaty. Poskytování informací se řídí Zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Veškeré informace jsou zpracovávány v souladu s čl. 13 Nařízení Evropského Parlamentu a RADY (EU) 2016/679 (,,GDPR“) a Zák. o zpracování osobních údajů č. 110/2019 Sb.
Stížnosti
11. Opravné prostředky
Proti rozhodnutí povinného subjektu lze podat odvolání prostřednictvím povinné osoby (ředitelky DD) zřizovateli dětského domova – Kraj Vysočina, a to do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí.
12. Formuláře
13. Popisy postupů – návody pro řešení životních situací
Jednotlivé popisy postupů najdete na Portále veřejné správy https://portal.gov.cz.
14. Předpisy
15. Úhrada za poskytování informací
Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací – cena za každou započatou hodinu činnosti – 120Kč. Výši úhrady za poskytnutí informace povinný subjekt písemně oznámí žadateli před poskytnutím informace. Z oznámení musí být zřejmé, jakým způsobem byla výše úhrady povinným subjektem vyčíslena. Poskytnutí informací je podmíněno zaplacením požadované úhrady. Pokud žadatel do 60 dnů ode dne oznámení výši požadované úhrady nezaplatí, povinný subjekt žádost odloží.